Ето и промените в новата версия:
Хановете 3.0 Промени
1. Призрачните Замъци са собственост на Призрачния Хан. Има четири вида Призрачни Замъци. Най-лесно превземащ е този на Ниво 1 и всеки следващ по ниво е по-труден за превземане.
Всеки Призрачен Замък има следните характеристики:
• Призрачния Хан е майстор на всички умения;
• Призрачния Хан е на Ниво 36;
• Призрачните замъци са маркирани като неактивни, така че всеки играч да може да ги атакува;
• Стартиращата лоялност е 20 000
• Сградите са развити до различно ниво зависещи от нивото на Призрачния Замък;
• Продукцията на ресурси е намалено. Колко по малко е, зависи от нивото на Призрачния Замък;
• Има 8 бойни формации за всички замъци на Призрачния Хан, който се променят на свободен принцип;
• Всички единици са подобрени до максимум;
• Призрачния Замък може да бъде напуснат, но не може да бъде обявен за столица. Когато се напуска, сградите запазват нивата си, популацията остава 50894 и лоялността е 10 000;
• Притежанието на Призрачния Замък ще дава точки за клан класацията;
• Играчите няма да имат възможност да пращат подкрепа към Призрачния Замък;
• Армията в Призрачния Замък няма да бъде възобновявана;
• Има номерация на различна бойна формация, който ще бъде сменяна в Призрачните Замъци;
Тук е информацията за различните нива на Призрачните Замъци:
Ниво 1
Първото ниво на Призрачния Замък ще дава 1 точка за час в клан класацията. Замъкът ще произвежда 10% по-малко ресурси. Има 400 Призрачни Замъка първо ниво. Има по 25620 популация армия в първото ниво на Призрачния замък.
Ниво 2
Второто ниво на Призрачните Замъци ще дават по 2 точки за час в клан класацията. Замъкът ще произвежда 20% по-малко ресурси. Има 400 Призрачни Замъка второ ниво. Има по 34920 популация армия във второто ниво на Призрачния Замък.
Ниво 3
Третото ниво на Призрачния Замък ще дава по 5 точки за час в клан класацията и 50 точки, когато е превзет за първи път. Замъкът ще произвежда 30% по-малко ресурси. Има 250 Призрачни Замъка трето ниво. Има по 56900 популация армия в третото ниво на Призрачния Замък.
Ниво 4
Четвъртото ниво на Призрачните Замъци ще дава 10 за час в клан класацията и бонус от 200 точки за първоначално превземане. Замъците ще произвеждат 50% по-малко ресурси. Има 250 Призрачни замъка четвърто ниво. Има по 101700 популация армия в четвъртото ниво на Призрачния Замък
1. Шпионаж. При успешен шпионаж , играча ще получи информация за подобренията на единиците и популацията в мините на неговия опонент. Това ще работи само, ако похода е мотивиран за шпиониране и оцелелите бързоходи са повече от 85%.
2. Орден 4-то ниво Чрез четвъртото ниво на ордена, ще получите възможността да имате един замък (11) повече и също така още 3 подобрения за специалните единици.
1) Подобрения на защитата – дава до 50% бонус към живота на твоята специална единица. Подобрението струва 50 пъти повече от цената на специалната единица и отнема 10:00:00 часа, за да я завършите във свят с нормална скорост.
Пример: Самурая струва 150 злато, 250 желязо, 50 дърво, 100 храна, за да го подобрите ще струва тези 50 пъти или: 7500 злато, 12500 желязо, 2500 дърво, 5000 храна.
2) Подобрения на защитата – дава 50% бонус към живота на специалната единица. Подобрението струва 50 пъти повече от цената на специалната единица и отнема 10:00:00 часа, за да я завършите във свят с нормална скорост.
3) Специално подобрение – това е последното подобрение за орден четвърто ниво. Той повишава бонуса на народа – специалните единици по различен начин за всяка нация. Подобрението струва 100 пъти повече от цената на специалната единица и отнема 14:00:00 часа, за да я завършите във свят с нормална скорост.
Нации – специални единици Бонус за подобрения
Самурай - Ще може да присъедини до 800 единици в битка
Муджахидин - Повишава умението до максимум 22%
Барабанчик - Повишава умението до максимум 44%
Алебардист - Повишава умението до максимум 60%
Тевтонски Рицар - Повишава умението до максимум 60%
Хускрал - Повишава умението до максимум 29% ( с умение от единицата 39% )
Пазител на Хана - Повишаване на умението до 40%
Обсадна кула - Дава 5% бонус на атаката на всички машини и увеличава шанса за разрушение на сградите до 60%
Кравед - Повишава умението максимум до 55%
Свещеник - Повишава умението максимум до 20%
Жрец на Тангра - Повишава умението максимум до 21%
3. Обсадни машини: ще получите по-голям шанс да разрушите ниво на сграда. Новите шансове са:
- Катапулт – от 0,03% до 0,05% шанс за разрушаване на сграда чрез машина;
- Трибучет – от 0,05% до 0,07% шанс да разрушите сграда чрез машина
- Бонус от Обсадната кула – шансовете на Катапулта стигат до 0,07%, а тези на Трибучета до 0,09%
- Максималния шанс за разрушаване на сгради остава 50%
1. Клан съветник Клановия съветник ще представя 3 задачи до всеки кланов лидер. Клана ще получи разнообразни награди, когато задачите бъдат свършени.
Задача 1
Първата кланова задача ще бъде клана да има трима члена.
Награда
Безплатно лого на клана за една седмица
Задача 2
Втората кланова задача е клана да има три подписани политики ( война или съюз)
Награда
Ще имате още една война с друг клан ( 4, вместо нормалните 3 )
Задача 3
Третата и последна задача е клана да е превзел всичките четири нива на Призрачния Замък.
Награда
200 точки при клан класацията
2. Опция за незабавно завършване на подобренията. Работи по същия начин, както при завършването на сгради – един път за 24 часа и струва 15 жълтици за оставащ час.
3. Допълнителните точки за умения могат да бъдат обръщани – възможност да обърнете повече от 20 точки за умения.
4. Ритуалите – ще дават три пъти по-голям бонус за бързите светове ( 2-5 пъти за бързите светове ) и шест пъти повече за ултра бързите светове, тоест от 6 до 10 пъти повече ( показващи се до бонусите за ресурси и армия ). Тази опция ще бъде активирана в деня на пускане на версия 3.0
5. Възможност да върнете мотивиран поход и да си върнете част от жълтиците. Всички походи с мотивация, различна от този за скоростна мотивация, който бъдат върнати ще бъдат върнати също с до 90% от използваните жълтици. Връщането на жълтиците са при следните условия:
- Ако походът бъде върнат в първите 10% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 90% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 11 – 20% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 80% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 21 – 30% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 70% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 31 – 40% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 60% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 41 – 50% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 50% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 51 – 60% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 40% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 61 – 70% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 30% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 71 – 80% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 20% от вложените жълтици;
- Ако походът бъде върнат в първите 81 – 90% от дистанцията му, играчът ще получи обратно 10% от вложените жълтици;
- След изминаване на 90% от дистанцията, ако походът бъде върнат, играчът няма да получи жълтици.
6. Възможност за търсене на Призрачни Замъци/ Само за ВИП потребители /
7. Играчите ще могат да мотивират търговските походи от Пазара за скорост и големина на товара.
8. Втора възможност за смяна на столицата – Първата промяна ще е както досега безплатна. Играчите ще имат възможността да сменят столицата си при следните условия:
- минали са минимум 96 часа от предишната смяна;
- първата смяна на столицата е безплатна, следващата струва 200 жълтици;
- замък с лоялност по-малка от 10к няма да може да бъде обявяван за столица ( изключение на първата смяна )
- замък под атака няма да може да бъде от обявяван за столица ( изключение на първата смяна )
9. Ще има една допълнителна протекция за играч през рунд и ще струва 200 жълтици, но няма да бъде достъпна за активиране, ако не са минали минимум 48 часа от последното използване на протекцията.
10. Ще има опция за втора поръчка на ресурси през 24 часовия период както следват :
- опцията ще дава 10 часов добив на само един от ресурсите;
- цената е 30 жълтици;
- опцията ще е възможна единствено след като първата бъде използвана и само на 24 часов период, което значи, че играчите няма да могат да я ползват ако могат да използват първоначалната опция.
11. Напълно нова графика на сградите и различен облик на ордена при всяка раса.
12. Клан лидера ще има същите права за неговия под клан както е при основния.
13. Играчите няма да могат да създават клан преди да са достигнали ниво 3.
14. Ще има информационна страница за клан политиките – кой играч е приел политика и кога.
15. Без ограничение в броя на политиките – неограничени войни, но само първите 3 ще дават бонус опит( с изключение когато клана е завършил втората задача на Клан Съветника – тогава 4-тата война ще дава бонус опит ).
16. Ще има бутон за изчистване на армията в бойния симулатор.
17. Когато подобренията на единиците са в развитие, ще бъде изписвано дали е за атака или защита на единицата.
18. Времето за търговски поход ще бъде изписвано на самия поход.
19. Бойната формация на активен поход ще бъде показвана в информацията за походи.
Източник: http://forum.hanovete.com/index.php?showtopic=15935